Timebeskrivelser

CrossFit Styrke - En effektiv styrketime som fokuserer på de største muskelgruppene. Enkle baseøvelser, få repetisjoner, maks effekt!

CrossFit Metcon - Metcon står for Metabolic Conditioning. Variert og kombinert styrke- og kondisjonstrening. Bruk av både styrke- og kondisjonsøvelser for å øke styrke, forbrenning og kondisjon i en intens og kortvarig økt.

CrossFit Teknikk - Du lærer hvordan du bør gjennomføre de ulike øvelsene vi bruker i CrossFit timene våre. Passer også for de som vil øke sin kunnskap innen vektløfting.

CXWORX - En enkel og effektiv time for å få en veltrent mage- og ryggmuskulatur. Økten er basert på banebrytende, vitenskapelige undersøkelser. Dynamisk trening for mage, sete og rygg gjør at økten får deg til å føle deg sterkere og mer vel. Den utvikler din kroppskontroll og gir deg bedre holdning. Tøff trening som utfordrer din utholdenhet og vilje. Grunnleggende, god styrke i kjernemuskultaturen og reduserer risikoen for skader i hverdagen.

BodyPump - En effektiv styrketime! Vi trener med vektstenger i sal, mange repetisjoner, og hver enkelt bestemmer vekten på stanga. Forhåndskoreografert program med musikk som er mikset spesielt til øvelsene. Gjennom 60 minutter tar programmet for seg de største muskelgruppene. BodyPump passer for alle uansett form og gir stor treningsglede!

BodyAttack - En høypulstime som kombinerer atletiske aerobic øvelser med styrke og stabilitet. Kan tilpasses alle nivåer!

Pulse - En enkelt koreografert time som drar opp pulsen til variert musikk. Passer for alle.

Boksing og Kickboksing - Boksetrening og Kickboksingtrening med SKK (Ski Kampsport Klubb). Gøy og effektivt!

Spinning - Sykkeltrening i sal til fengende musikk. Variabel intensitet. Total varighet: 75 - 60 - 55 - 45 minutter. Her kan alle være med, og alle har sjansen til å bli riktig så slitne! Prøv våre nye Stages sykler som er utstyrt med nøyaktig watt måling - for best feedback og motivasjon. Vi tar spinning til neste nivå!

Rowing - Romaskin workout til musikk! En effektiv styrketreningsøkt som drar opp pulsen.